piątek, 3 kwietnia 2015

"Za sceną"... książka dużo mocniejsza od "50 Twarzy Greya"

Po wielkim sukcesie wszystkich części  "50 Twarzy Greya", rozpoczął się szał na książki o tematyce erotycznej.
Ja również miałam ochotę przeczytać coś nowego, innego.
 Koleżanka pożyczyła mi książkę "Za sceną". Myślałam, że to kolejna książka o dominującym mężczyźnie i uległej kobiecie. Myliłam się... Ta książka opowiada o związku Pani seksuolog i gwiazdy rocka. "Akcja"  w tej książce rozpoczyna się bardzo, bardzo szybko... więc jeśli ktoś nie lubi "długiej gry wstępnej" ta książka jest właśnie dla niego.
Moim zdaniem w książce nie ma żadnych zahamowań... znajdziemy tam: sex w duecie, w duecie + patrzący, sex w trójkącie, oral, anal (damski, męski) , wibratory, pejcze, łańcuchy i wiele, wiele innych... więc jeśli lubicie takie klimaty... PRZECZYTAJCIE


 A jeśli komuś będzie mało, to zostały napisane kolejne części o innych członkach zespołu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz