sobota, 4 kwietnia 2015

Podryw na suche teksty...


Przeglądając internet natrafiłam na zdanie, które zainspirowało mnie do postu o takiej właśnie tematyce.
Myślałam, że czasy podrywu na "suche" teksty już dawno minęły, że mężczyźni,po tylu nieudanych próbach  zorientowali się, iż to po prostu nie działa. Miałyśmy nadzieję, że skomunikują się ze sobą  (w im tylko znany sposób) i przekażą sobie, że "drętwe" teksty, nie mają racji bytu podczas wyrywania lasek. Nie mogę wyjść ze zdumienia,że któryś z mężczyzn wpadł na taki pomysł i był prowodyrem tego trendu, ale chyba nie zdawał sobie sprawy, jaką krzywdę tym Nam wyrządził.  Czasem zastanawiam się  co mężczyźni mają w głowie próbując wyrwać dziewczynę takie teksty:
- to Ty się nazywasz Ania? Jesteś tak słodka, że myślałem że masz na imię Lukrecja!
- bardzo bolało jak z nieba spadałaś... Aniołku
- no....Ty to chyba jesteś modelką...
- wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia czy mam przejść jeszcze raz?
założyłem się z kumplami, że dowiem się jak masz na imię, jestem Jacek i nie mogę oderwać od
   Ciebie oczu
 
- kupiłem nowy aparat, może mała sesyjka"
- wyglądasz na drogą, a ja lubię drogie rzeczy...
- twój ojciec to złodziej bo ukradł wszystkie gwiazdy z nieba i schował w Twoich oczach
- masz może mapę? -nie, a po co Ci? - bo właśnie zgubiłem się w twoich oczach
- Widzisz tę kieszonkę? zgadnij co tam mam... klucz do Twojego.. serca..



 Czy Oni naprawdę myślą, ze to może zadziałać ??? 


A teraz coś pół żartem, pół serio - na poprawę humoru ;)


- jak na tak spasioną świnię to nawet niedużo się pocisz
- gdyby świat był paczką czipsów, Ty byłabyś pokemon tazo.
- widzisz te gwiazdy na niebie ? to te gwiazdy przy tobie to jest h*j
- zaje*ista z ciebie dupa z twarzy
- możesz opalać się w blasku mojej zajebistości mała!
- masz ładne niebieskie oczy, jak nakrętki od Bonaqua
- jesteś brana pod uwagę... nie spierdol tego!
- masz coś na tyłku.. Co?? Mój wzrok
- chłopak do dziewczyny "wyglądasz jak Merlin Manson". Pomyliło mu się z Merlin Monroe ;)
- jesteś tłusta jak chrupek, chciałbym cię schrupać!
- mam na imię Józek... zapamiętaj to imię bo wkrótce będziesz je krzyczeć....

A teraz coś z drugiej strony lustra ;)

https://www.youtube.com/watch?v=M4Y59ya4eWk

Znacie jeszcze jakieś kwiatki ?? 

1 komentarz:

  1. Drętwe teksty raczej zagościły na stałe w świecie damsko-męskiego flirtu i z racji tego, że w naszej faunie jest dość duża różnorodność indywiduum, to mają niestety bądź stety szanse na przetrwanie. Natomiast, mimo, że jakiś odpowiednik samca w naszym gatunku był prowodyrem tego nie do końca finezyjnego nurtu w podrywie, to krzywdę wyrządzacie sobie same. Dlaczego? Gdyby teksty tego typu nie zadziałały, to z pewnością ten nurt wyginąłby tak szybko jak dinozaury. Jeżeli są przypadki dziewczyn, kobiet, które uległy takim "podrywom" (a są!), to możecie im za to pogratulować. Jest to nic innego jak podstawa metody behawioralnej na zasadzie kar i nagród, ale o tym można by pisać i pisać a ja muszę jajka malować na święta ;)

    OdpowiedzUsuń