poniedziałek, 23 marca 2015

Idealna ?- Męski punkt widzenia...

Pamiętacie wpis pt. "czy stać Cię na doskonałość ??"

Moje wyliczenia dotyczące doskonałości kobiecego wyglądu wzbudziły wiele kontrowersji wśród kobiet.

Postanowiłam zapytać "tą brzydszą" połowę gatunku (zarówno w związkach, jak i singli) co sądzą na temat "idealnych" kobiet, to co usłyszałam z jednej strony mnie zdziwiło, a z drugiej miło zaskoczyło.
Podczas rozmowy z Panami zapytałam jaki jest ich ideał kobiety? 8 na 10 powiedziało, że powinna być zgrabna, filigranowa,  kolor włosów miał mniejsze znaczenie, powinna mieć  jędrną pupę i stosunkowo duże piersi, no i oczywiście duże oczy i usta (no jakże by inaczej) ;)
Jeśli chodzi o styl bycia  to powinna być zabawna, powinien mieć z nią wspólne tematy i powinna umieć się zachować ( o dziwo, na temat inteligencji nie wypowiedział się żaden ;) )

Później zapytałam z jaką dziewczyną chcieliby  być?
I tu moje wielkie zdziwienie...
bo wbrew moim wszystkim założeniom, większość z nich powiedziała, że gdyby spotkali miłą i "normalną" dziewczynę to wygląd nie miałby  takiego znaczenia, że dziewczyna musi w sobie mieć to coś, co przyciąga. Powinna się dużo uśmiechać i być optymistycznie nastawiona do życia.
I z taką dziewczyną widzą się w przyszłości- nie musi ona wyglądać jak lalka barbie. A ci w związkach podświadomie opisywali swoje drugie połówki.

Zapytałam więc dlaczego, oglądają się za wypacykowanymi lalami ??
"Jesteśmy wzrokowcami. Lubimy patrzeć na ładne kobiety, ale taka blond laska, z długimi nogami jest fajna, żeby się z nią pokazać, ba... żeby ją bzyknąć. Nie jest jednak kandydatką na wspólne życie, często dba o to , żeby dobrze wyglądać i o nic więcej. A jak już ma coś zrobić, to do wszystkiego ma dwie lewe ręce. Takie księżniczki, są fajne tylko na chwilę"- usłyszałam...

To oczywiście stereotyp  bo przecież, nie każda blondynka jest głupia,  nie każda baba nie potrafi prowadzić samochodu i nie wszystkie kobiety nie mogą żyć bez seriali.
Ale dotarło do mnie, że czasem zamiast snuć domysły warto jednak zapytać w prost mężczyzn co sądzą  na dany temat... bo czasem i im zdarzy się powiedzieć coś inteligentnego ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz