środa, 7 stycznia 2015

Sunshade Minerals, LancrOne - Recenzja

W grudniu napisałam list do Mikołaja z prośbą o nowe pędzle do makijażu.
Wybrałam pędzle Sunshade Minerals firmy LancrOne, a że w tym roku byłam bardzo grzeczna to moje życzenie zostało spełnione.
Wcześniej używałam pędzli "no name" , które po czasie stały się szorstkie i zaczęły gubić włosie.
Zdecydowałam się na zmianę.
Dostałam w prezencie zestaw 18 pędzli Sunshade Minerals i jestem zachwycona.
Pędzle są mięciutkie i delikatne. Świetnie nakłada się nimi kosmetyki. Pędzle myłam już dwa razy, po umyciu włoski wracają do poprzedniego kształtu i przede wszystkim  nie wypadają.
Ja wybrałam pędzle ze standardowymi rączkami, można jednak wybrać takie wydanie "podróżne" z krótkimi rączkami jeśli ktoś takie woli. Są bardzo dobrze wykonane, a estetyczne etui poprawia tylko ich ogólną ocenę. A cena ?? Moim zdaniem jest bardzo przystępna.
Jeśli miałyście wątpliwości, mam nadzieję, że Wam pomogłam.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz