piątek, 9 stycznia 2015

Dobry pomysł nie jest zły ;) Kuferek na kosmetyki

Trzy razy zamawiałam kuferek na kosmetyki na allegro. Za każdym razem byłam rozczarowana ich wielkością.Nawet te XXXL nie spełniały moich oczekiwań. Biorąc po uwagę ilość kosmetyków które posiadam wszystkie musiałam odesłać, bo mieściła się w nich jedna trzecia całej zawartości.
 A co z resztą ?? W pewnym momencie kupiłam duże pudło i wszystko trzymałam tam, bo pięć kosmetyczek w łazience przysparzało wiele kłopotów, zwłaszcza gdy chciałam szybko zrobić makijaż.
Wczoraj przez przypadek trafiłam na coś co trafiło w samo sedno moich potrzeb.
Kupiłam plastikową skrzyneczkę na śrubki. Sprawdziła się w 100%.
Sami zobaczcie ;)


Jak dla mnie rewelacja ;)
  • Półeczki są przeźroczyste, więc szybko znajduję to czego szukam.
  • Skrzyneczka jest bardzo pojemna, zmieściła wszystkie kosmetyki łącznie z płynem do utrwala makijażu.
  • Teraz gdy pojadę do klientki na makijaż nie będę musiała taszczyć 5 kosmetyczek, bo wszystko mam w jednym miejscu.
  • Jest lekka 
  • Ma bardzo wygodną rączkę 
  • Półeczki mają dodatkowe zabezpieczenie przed otwarciem 
  • Rewelacyjna cena  (jedyne 29,99 zł)
  • A kolor ?? No cóż zawszę mogę nakleić cyrkonie , przykleić brokat lub namalować kolorowe kwiatki lakierem do paznokci ;)

    Jak dla mnie robi robotę,  a Wy co sądzicie ??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz