poniedziałek, 22 lutego 2016

Daj sobie szansę na szczęście

Rozglądam się dookoła i wciąż nie mogę wyjść z podziwu, jak łatwo i bezmyślnie  ludzie w dzisiejszych czasach podejmują decyzje, które mają ogromny wpływ na ich życie.
Ze strachu przed samotnością wiążą się
z kimś kto nie do końca im odpowiada, albo co gorsza tkwią w związkach bez przyszłości... w związkach, które nie dają im szczęścia. Decydują się na ślub lub dziecko po kilku miesiącach znajomości, a jeszcze szybciej się rozwodzą,
bo dociera do nich,że nie tego oczekują od swojego życiowego partnera.
Jednak w momencie gdy ludzi łączy wspólny kredyt, ślub czy dziecko odejść jest bardzo ciężko. Dlaczego więc odbieramy sobie prawo do bycia szczęśliwym w momencie, w którym  możemy zmienić wszystko bez zbędnych komplikacji ? Czy strach przed samotnością, paraliżuje nas na tyle, że jesteśmy z kimś tylko po to by nie być samemu ? Czy rozstanie musi zawsze oznaczać zmianę na gorsze ??  Sądzę, że nie... Bo przecież każdy z nas zasługuje na szczęście, a największym szczęściem człowieka jest kochająca osoba, którą my również możemy kochać całym sobą.
Dlatego wierzę, że dla każdego z nas jest jeszcze szansa.... Ja liczę na to, że spotkam osobę przy której będę szczęśliwa- nie w żaden patetyczny sposób, ale przy której będą cieszyły mnie najmniejsze drobiazgi. Osobę która będzie chodziła ze mną na każdy żużel i wysłuchiwała moich stadionowych wrzasków. Osobę z którą jadąc samochodem będę mogła śpiewać na cały głos piosenki "dżemu". Osobę, która obejrzy ze mną po raz setny głupkowatą komedię i którą nadal będą śmieszyły te same durnowate fragmenty. Osobę przy której będę budziła się rano ze świadomością, że tego ranka znajduję się we właściwym miejscu. Osobę, która będzie rozumieć mnie bez słów
i która będzie miała tak samo głupkowate poczucie humoru jak ja.  Osobę która będzie mnie kochała mimo moich wad i będzie chciała ze mną założyć rodzinę.
Osobę dla której Ja będę w stanie rzucić wszystko...
Na nasze życie składają się drobiazgi, które sprawiają, że czujemy się szczęśliwi i ważne jest,
aby obok nas była osoba, która będzie to szczęście dopełniać, a nie sprawiać, że te drobiazgi przestaną mieć znaczenie.
Ja dałam sobie szansę na szczęście... dlatego z pełną świadomością mogę powiedzieć BRAWO JA. 
A każdemu z Was, kto wie czego chce od życia i swojego związku już teraz mówię BRAWO TY!!!

Powodzenia i odwagi w życiowych wyborach.
Wasza MsS

"Nigdy nie jest za późno, żeby zacząć od nowa,
żeby pójść inną drogą i raz jeszcze spróbować.
Nigdy nie jest za późno,
by na stacji złych zdarzeń,
złapać pociąg ostatni i dojechać do marzeń..."

                                                                             JPII

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz