środa, 24 lutego 2016

Bo wariaci są w cenie

Zawsze byłam odbierana jako bardzo pozytywna osoba... Taka zwariowana, uśmiechnięta blondynka, która stale była duszą towarzystwa.
Minęło trochę czasu, a ja zatraciłam tą odrobinę dziecka którą tak w sobie uwielbiałam... z szalonej kobiety,którą byłam..., która w środku nocy potrafiła pojechać nad jezioro lub imprezowała
do 4 rano ( mimo, iż na 8 musiała stawić się  pracy)  - stałam się w zalegającą
na kanapie, stale narzekającą na swój wygląd, swoją pracę , swoich przyjaciół, 27 letnią starą kobietą.
Bardzo długo za to, że tak się działo obwiniałam tylko siebie... i w końcu  przyszedł przełom.
Dziś wiem, że to nie do końca była tylko moja wina... w końcu każdy z Nas zna powiedzenie:
"kto z kim przystaje, takim się staje". W momencie w którym, to do mnie dotarło,uwolniłam się.  Wróciła radość, spontaniczność i ta odrobina szaleństwa. Znów zaczęłam żyć zamiast wegetować, zaczęłam się uśmiechać, żartować, znów otworzyłam się na ludzi, którzy ponownie otwierają
się na mnie. I po ponad trzech latach znów usłyszałam :  "dziękuję"- za odrobinę zapomnienia,
za godzinę szaleństwa, za tą chwilę w której znów się śmieję.
A czy może być coś lepszego od dzielenia się szczęściem i dobrą energią z innymi ?
Podobno szczęście to jedyna rzecz która się mnoży jeśli się ją dzieli.
Każdemu z Nas czasami się wydaje, że w określonym wieku już czegoś nie wypada zrobić
lub nie wypada zachować się w szalony sposób... bo boimy się, że ktoś nas oceni, ktoś o nas źle pomyśli... ale czy tak naprawdę, to ma jakieś znaczenie dla naszego życia ??
Nikt nie przeżyje życia za Nas. To jak ono się potoczy, czy będziemy mieli co wspominać, czy myśląc o przeszłości będziemy uśmiechać się do samych siebie, zależy tylko od nas.
Więc róbcie szalone rzeczy... gdy spadnie śnieg, idźcie ulepić bałwana i pozjeżdżać na sankach, zamiast narzekać,że następnego dnia będzie trzeba odśnieżać auto. Jedźcie na randkę do Poznania, Wrocławia, Krakowa zamiast narzekać, że w waszym mieście nie ma nikogo interesującego.
Na domówce włączcie głośno muzykę i zacznijcie tańczyć, grać i się bawić, zamiast siedzieć przy stole i wlewać w siebie jeden kieliszek za drugim.

A wiosną czy latem, spakujcie koszyk, wsiądźcie na rower i jedźcie na piknik zamiast leżeć na kanapie z kawałkiem pizzy. Odnówcie stare znajomości i zakończcie te, które nie dają wam radości... Róbcie wszystko by żyć !!!
Bo życie mamy tylko jedno i każdy dzień możemy przeżyć tylko raz... Pamiętajcie nie zatraćcie w sobie dziecka, bo tylko dzieci potrafią być bezwarunkowo szczęśliwe :)


 MsS

" Szczęście nie jest stacją do której przybywamy,
   lecz sposobem podróżowania... "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz