sobota, 2 stycznia 2016

Szczęśliwego Nowego Roku !!!

Mamy 2 stycznia 2016 r. dla jednych jest to po prostu kolejny dzień z życia, dla innych szansa
na kolejny początek. Tylko ile razy można zaczynać na nowo ? od jutra, od poniedziałku,
od przyszłego miesiąca, od nowego roku... każdy dzień jest dobry na zmianę swojego życia,
każdy dzień jest dobry na spełnienie swoich marzeń.
Ja na ten rok mam bardzo ambitne plany. Pięć postanowień które na pewno sprawią,że na mojej twarzy pojawi się uśmiech, pięć wyzwań które odmienią moje życie. Uda się ? Musi !!!
Bo przecież wszystko zależy ode mnie :)
A Wam w tym Nowym Roku życzę abyście byli szczęśliwi.
To proste... zacznijcie od tego, żeby być szczęśliwym z samym sobą, zaakceptujcie siebie, oddajcie się pasjom, dużo się uśmiechajcie, nigdy nie róbcie czegoś na co zwyczajnie nie macie ochoty
i pozbądźcie się ze swojego życia osób, które nie zasługują na to by w nim uczestniczyć.  Zobaczycie, za jakiś czas wszystko będzie dużo prostsze, przyjemniejsze...
Któregoś siedząc na kanapie z otwartą książką i lampką wina w ręku, powiecie sobie
JESTEM SZCZĘŚLIWYM CZŁOWIEKIEM !!!
Od tego dnia, Wasze życie zmieni się na zawsze...


Wasza MsS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz